Νέος Δήμαρχος του Δήμου από την Κυριακή το βράδυ είναι σίγουρα ο Γιάννης ΚΑΛΑΦΑΤΕΛΗΣ
Ο κ ΠΑΣΙΠΟΥΛΑΡΙΔΗΣ να ηρεμήσει και να κάνει μια σοβαρή Αντιπολίτευση.Πάντως αυτή την τετραετία δεν θα πλήξουμε καθόλου στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Διονύσου
ένα μπλόγκ που ασχολείται περισσότερο με τα τεκταινόμενα στον ΝΕΟ ΔΗΜΟ ΔΙΟΝΥΣΟΥ αλλά και γενικά αυτά που συμβαίνουν γύρω μας
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
A+ | A- ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ Αν και ιστορικές πηγές δεν υπάρχουν, σύμφωνα με αφηγήσεις και έρευνες, ο Ιερός Ναός του Αγίου Δημητρ...
-
Ο δήμαρχος Γιάννης Οικονομάκος με τον φίλο του και επί επτά 4ετίες δήμαρχο Μαντινείας Γιώργο Τσαγγούρη, που τίμησε την ορκωμοσία του. Φ...
-
Posted by olympiada στο Δεκεμβρίου 12, 2009 Ο Αλάριχος επέστρεψε σαν Χίτλερ και τώρα φόρεσε τη νεώτερη προβιά της ΕΚΤ και των Γερμανικών...
-
ΝΕΚΡΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΓΡΗΓΟΡΗ ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟΥ 25ΧΡΟΝΟΣ ΣΥΓΓΕΝΗΣ ΤΟΥ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΙΩΑΝΝΗ ΔΙΩΤΗ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ - ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΘΡΙΛΕΡ ΣΤΟ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ...
-
Μια από τις πλέον άγνωστες σελίδες της νεότερης ελληνικής ιστορίας διαδραματίστηκε στην Ανατολική Θράκη τον Οκτώβριο του 1922, μετά την Κα...
-
Ομορφιές του Διονύσου Δημαρχείο Δημαρχείο Διόνυσος 2 Αιωνόβιο δάσος Αιωνόβιο δάσος Αιωνόβιο δάσος Αιωνόβιο δάσος Αιωνόβιο δάσος Αιων...
-
Στην πολιτική επιστράτευση και επίταξη των απορριμματοφόρων και των φορτηγών οχημάτων όλων των δήμων της Περιφέρειας Αττικής, καθώς και τ...
-
Sarotiko: Τρεις εισβολές σε σπίτια
-
Sarotiko: Ιδιώτες κυνηγοί μεγαλοοφειλετών του Δημοσίου - Ξεκινούν από το Νοέμβριο
Ο επικεφαλής της Α.Δ.Κ. και της μείζονος αντιπολίτευσης Αβραάμ Πασιπουλαρίδης κατήγγειλε το προεδρείο του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Διονύσου, ενώπιος ενωπίω, για τρία ζητήματα που έχουν να κάνουν με την υπ’ αρ. 4/24-1-2011 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, με θέμα «Προγραμματισμός πρόσληψης έκτακτου προσωπικού ανταποδοτικού χαρακτήρα», λέγοντας τα εξής σχετικά:
ΑπάντησηΔιαγραφή«Το πρώτο ζήτημα αφορά την αλλοίωση των απόψεων δημοτικών συμβούλων στο οικείο απόσπασμα πρακτικού.
Συγκεκριμένα, στο πρακτικό αυτό καταγράφεται παραπλανητικώς ότι μία ομάδα συμβούλων της μειοψηφίας, συμπεριλαμβανομένου και εμού, καταψήφισαν την εισήγηση προβάλλοντας, δήθεν, «την άποψη ότι δεν έχουν επαρκή ενημέρωση για τις ανάγκες του Δήμου δεδομένου ότι δεν έχουν οικονομοτεχνικά στοιχεία», ενώ, πράγματι, οι σχετικές ενστάσεις μου κατά της εν θέματι εισήγησης αφορούσαν σαφώς σε παραβάσεις της κείμενης νομοθεσίας για τις προσλήψεις.
Η αλλοίωση αυτή είναι απαράδεκτη ούτως ή άλλως, πολλώ μάλλον διότι με το πρακτικό αυτό, που αναρτάται και στο διαδίκτυο, παραπληροφορείται το κοινό, αφού αποκρύπτεται ότι οι αντιρρήσεις μου έχουν να κάνουν σαφώς με σοβαρές παραβάσεις της ισχύουσας σχετικής νομοθεσίας που, κατά την άποψή μου, καθιστούν τη συγκεκριμένη απόφαση μη σύννομη.
Το δεύτερο ζήτημα έγκειται στο γεγονός ότι άλλη ήταν η εισήγηση που διανεμήθηκε σε όλους τους συμβούλους πριν το Δημοτικό Συμβούλιο, προκειμένου αυτοί να προετοιμάσουν τις σχετικές απόψεις και τοποθετήσεις τους, και άλλη, πολύ πιο διαφορετική, αυτή που κατεγράφη τελικά στο απόσπασμα πρακτικού, αφού στην τελευταία έχουν προστεθεί και διαφοροποιηθεί πολλά στοιχεία.
Αυτή η αλλοίωση της επισήμως διανεμηθείσας εισήγησης αποστερεί αυθαίρετα και ανεπίτρεπτα τους δημοτικούς συμβούλους από τη δυνατότητα να προετοιμαστούν σωστά και να ασκήσουν υπεύθυνα και αποτελεσματικά τα καθήκοντά τους, όπως έχουν κάθε δικαίωμα και υποχρέωση.
Το τρίτο ζήτημα είναι ότι το εν λόγω πρακτικό φέρεται, αναληθώς, ως υπογραφόμενο από όλους, δήθεν, τους δημοτικούς συμβούλους, και τούτο προκειμένου να εμφανίζεται το κατά τα άνω αλλοιωμένο περιεχόμενό του ως τυγχάνον καθολικής, δήθεν, αποδοχής, από το σύνολο των συμβούλων που συμμετείχαν στη λήψη της συγκεκριμένης απόφασης.
Τα πιο πάνω, σε συνδυασμό και με την διαδικασία του (δήθεν) «κατεπείγοντος» που ακολουθήθηκε για την λήψη της υπ’ όψιν απόφασης, σημαίνουν ξεκάθαρα ότι το προεδρείο του Δημοτικού Συμβουλίου, δια προφανείς λόγους σκοπιμότητος, επέλεξε στο συγκεκριμένο θέμα την τακτική του αιφνιδιασμού, της αδιαφάνειας, της συσκότισης και της παραπληροφόρησης.
Κατόπιν τούτων, ζητώ από το προεδρείο του Δημοτικού Συμβουλίου το αυτονόητο, δηλαδή να αποσύρει άμεσα την υπ’ αρ. 4/2011 απόφαση του Δ.Σ. από το διαδίκτυο και, αφού καταγράψει σ’ αυτήν τις απόψεις των συμβούλων σωστά, να την αναρτήσει διορθωμένη».
αάμ Πασιπουλαρίδης:
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαράλειψη εγκατάστασης αιρετών στο Δήμο Διονύσου
Ο επικεφαλής της Α.Δ.Κ. και της μείζονος μειοψηφίας Δήμου Διονύσου Αβραάμ Πασιπουλαρίδης κατέθεσε στο Δήμο Διονύσου την υπ’ αρ. πρωτ. 742/18-1-2011 αίτηση-καταγγελία με το εξής περιεχόμενο:
ΘΕΜΑ: Παράλειψη εγκατάστασης αιρετών στο Δήμο Διονύσου
Κατά ρητή επιταγή του νόμου 3852/2010 και συγκεκριμένα σύμφωνα με το άρθρο 9 παραγ. 5 και το άρθρο 52 παραγ. 3 (τελευταίο εδάφιο), η εγκατάσταση των αιρετών που προέκυψαν από τις εκλογές στις 7 και 14 Νοεμβρίου 2010 γίνεται το Σαββάτο 1η Ιανουαρίου 2011.
Από την ημέρα αυτή αναλαμβάνουν καθήκοντα οι νέες αρχές των Δήμων και αρχίζει η θητεία τους, η οποία λήγει στις 01/08/2014.
Κατόπιν των ανωτέρω παρακαλώ να μου γνωρίσετε γιατί δεν έγινε η προβλεπόμενη από το νόμο εγκατάσταση των αιρετών στις 01/01/2011 με ό,τι αυτό συνεπάγεται γιά τη σύννομη λειτουργία του Δήμου.
Αίτηση Καλλιόπης Ταουξή-Χριστιανίδη
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ δημοτική σύμβουλος της Α.Δ.Κ. Καλλιόπη Ταουξή-Χριστιανίδη κατέθεσε στο Δήμο Διονύσου αίτηση με αρ. πρωτ. 636/17-1-2011, ζητώντας να πληροφορηθεί εγγράφως:
α) Πόσοι και ποιοί είναι οι (έμμισθοι) σύμβουλοι στο Δήμο Διονύσου (του Δημάρχου κλπ), πως έχουν οριστεί και ποιό είναι το αντικείμενό τους.
β) Αν έχει γίνει σύννομη τοποθέτηση Γενικού Γραμματέα
γ) Που, σε ποιό χώρο βρίσκονται τα Γραφεία των Δημοτικών Παρατάξεων και ποιός είναι ο υπάλληλος για την γραμματειακή τους υποστήριξη, όπως ο νόμος ορίζει.
Ο επικεφαλής της Α.Δ.Κ. Αβραάμ Πασιπουλαρίδης, ενεργώντας ως απλούς δημότης, συνυπέγραψε Προσφυγή κατά της υπ. αρ. 4/24-1-2011 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Διονύσου «Προγραμματισμός πρόσληψης έκτακτου προσωπικού ανταποδοτικού χαρακτήρα», που κατατέθηκε στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής με αρ. πρωτ. 3703/2099/7-2-2011 και της οποίας το περιεχόμενο έχει ως εξής:
ΑπάντησηΔιαγραφή1. ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
1.1. Κατ’ άρθρο 21 παρ. 1 του ν. 2190/1994, όπως ισχύει, οι Δήμοι « επιτρέπεται να απασχολούν προσωπικό με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για αντιμετώπιση εποχιακών ή άλλων περιοδικών ή πρόσκαιρων αναγκών,…»
Κατ΄ άρθρο 21 παρ. 2 του ν. 2190/1994, όπως ισχύει, « Η διάρκεια της απασχόλησης του προσωπικού της παρ. 1 δεν μπορεί να υπερβαίνει τους οκτώ (8) μήνες μέσα σε συνολικό χρόνο δώδεκα (12) μηνών…»
1.2. Κατ’ άρθρο 205 του ν. 3584/2007 «Πρόσληψη προσωπικού για αντιμετώπιση εποχικών - περιοδικών και πρόσκαιρων αναγκών»:
«1. Οι Ο.Τ.Α. επιτρέπεται να απασχολούν προσωπικό με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, για την αντιμετώπιση εποχικών ή άλλων περιοδικών ή πρόσκαιρων αναγκών, με τις προϋποθέσεις και τη διαδικασία των παρ. 2-17 του άρθρου 21 του ν. 2190/1994, όπως ισχύει.
Ο αριθμός των απασχολουμένων καθορίζεται με τους Οργανισμούς Εσωτερικής Υπηρεσίας τους.
2. Ειδικά το προσωπικό που προσλαμβάνεται για κάλυψη αναγκών ανταποδοτικού χαρακτήρα δεν υπάγεται στη διαδικασία έγκρισης της Π.Υ.Σ. 33/2006 (ΦΕΚ 280Α), όπως ισχύει.»
1.3. Κατ’ άρθρο 168 του ν. 3584/2007 «Περιπτώσεις πρόσληψης προσωπικού»:
«1. Η πρόσληψη προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου από τους Ο.Τ.Α. επιτρέπεται μόνο:
α…..
β. για την κάλυψη απρόβλεπτων και επειγουσών αναγκών,
γ. για την κάλυψη παροδικών αναγκών που δεν είναι απρόβλεπτες και επείγουσες.»
1.4. Κατ’ άρθρο 206 του ν. 3584/2007 «Προσωπικό για κατεπείγουσες εποχικές ή πρόσκαιρες ανάγκες Ο.Τ.Α.»:
«1. Ειδικά επιτρέπεται η πρόσληψη προσωπικού οποιασδήποτε ειδικότητας με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου από τους Ο.Τ.Α. για την αντιμετώπιση κατεπειγουσών εποχικών ή πρόσκαιρων αναγκών, με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου της οποίας η διάρκεια δεν υπερβαίνει τους δύο (2) μήνες μέσα σε συνολικό διάστημα δώδεκα (12) μηνών….»
2…...
3. Η πρόσληψη του προσωπικού των ανωτέρω παραγράφων δεν υπάγεται στη διαδικασία έγκρισης της Π.Υ.Σ. 33/2006 (ΦΕΚ 280Α), όπως ισχύει.»
1.5. Κατ’ άρθρο 11 παρ. 6 του ν. 3833/2010, όπως ισχύει:
«6. Οι εγκρίσεις πρόσληψης προσωπικού με σχέσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου και οι συμβάσεις μίσθωσης έργου για το έτος 2011 περιορίζονται κατά δεκαπέντε τοις εκατό (15%) σε σχέση με τις αντίστοιχες εγκρίσεις του έτους 2010.
Ο περιορισμός αυτός δεν ισχύει για προσλήψεις προσωπικού ορισμένου χρόνου που γίνονται για την κάλυψη απρόβλεπτων και επειγουσών αναγκών.»
1.6. Βάσει των προεκτεθεισών διατάξεων, θεσπίζεται εννοιολογική διαφορά μεταξύ των προσλήψεων για την κάλυψη περιοδικών αναγκών που δεν είναι απρόβλεπτες και επείγουσες και των προσλήψεων για την κάλυψη πρόσκαιρων αναγκών που είναι απρόβλεπτες και επείγουσες.
Οι πρώτες είναι αυτές του άρθρου 205 του ν. 3584/2007 και, ακριβώς επειδή δεν είναι απρόβλεπτες και επείγουσες, ο αριθμός των απασχολουμένων οφείλει να «καθορίζεται με τους Οργανισμούς Εσωτερικής Υπηρεσίας».
Οι δεύτερες είναι αυτές του άρθρου 206 του ν. 3584/2007.
Η πρώτη περίπτωση αφορά τους, κοινώς λεγόμενους, «οκταμηνίτες» ενώ η δεύτερη τους, επίσης κοινώς λεγόμενους, «διμηνίτες».
1.7. Από τον περιορισμό του άρθρου 11 παρ. 6 του ν. 3833/2010, όπως ισχύει, εξαιρούνται μόνο οι προσλήψεις που γίνονται για την κάλυψη απρόβλεπτων και επειγουσών αναγκών, δηλαδή οι διμηνίτες (βλέπετε παρ. 1.5 παρούσης) ενώ για τους οκταμηνίτες ο περιορισμός αυτός ισχύει σαφώς.
1.8. Σχετικό με το ζήτημα είναι και το υπ’ αρ. πρωτ. ΔΙΠΠ/Φ.2.9/31/ΟΙΚ.80/3-1-11 έγγραφο του ΥΠ.ΕΣ.Α.Η.Δ. «Προγραμματισμός Προσλήψεων Προσωπικού έτους 2011».
2. Η ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΜΕΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε την προσβαλλόμενη απόφαση προγραμματίζεται η πρόσληψη στο νεοσύστατο Δήμο Διονύσου εξήντα εννέα (69) οκταμηνιτών [συγκεκριμένα, δέκα (10) οδηγών απορριμματοφόρων, τριών (3) ηλεκτρολόγων, πενήντα τεσσάρων (54) εργατών καθαριότητος και δύο (2) εργατών ύδρευσης],η οποία αφορά εποχικό προσωπικό για την κάλυψη παροδικών εποχικών αναγκών (που δεν είναι απρόβλεπτες ή επείγουσες) ανταποδοτικού χαρακτήρα (καθαριότητα - ηλεκτροφω-
τισμός - ύδρευση).
3. Η «ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ» ΤΗΣ ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΜΕΝΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ «αιτιολόγηση» της προσβαλλόμενης απόφασης στο σχετικό Απόσπασμα Πρακτικού (συνημμένο 1) «προκύπτει» από τα όσα (αναληθώς) φέρονται σ’ αυτό ως λεχθέντα( δήθεν) από τον εισηγητή του θέματος, αρμόδιο αντιδήμαρχο Διοικητικών Υπηρεσιών και Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού κ. Διονύση Σακελλαρίου.
3.1. Σε ότι αφορά την ανάγκη πρόσληψης των τριών (3) ηλεκτρολόγων, δεν υπάρχει καμμία απολύτως αιτιολογία.
3.2. Γιά την πρόσληψη των δύο (2) εργατών ύδρευσης η «αιτιολογία» που προβάλλεται είναι ότι «υπάρχει ανάγκη για έλεγχο αντλιοστασίων, δεξαμενών, αντιμετώπιση βλαβών δικτύου».
Όμως, οι ανάγκες αυτές, σε κάθε περίπτωση, δεν είναι παροδικού- εποχικού χαρακτήρα, διότι, όπως είναι προφανές, οι ανάγκες έλεγχου των αντλιοστασίων, των δεξαμενών καθώς και η αντιμετώπιση των βλαβών του δικτύου είναι πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
3.3. Γιά την πρόσληψη των δέκα (10) οδηγών απορριμματοφόρων και των πενήντα τεσσάρων (54) εργατών καθαριότητας προβάλλονται τα «επιχειρήματα»:
3.3.1 «Στις 28-2-2011 λήγουν οι συμβάσεις διμηνιτών εργατών καθαριότητας, αλλά και οκταμηνιτών στο τρέχον έτος».
3.3..2. «Η περισυλλογή - αποκομιδή απορριμμάτων πρέπει αποκλειστικά να γίνεται από συνεργεία των Δήμων».
3.3.3. «Οι ανάγκες είναι εντονότερες ιδίως τους καλοκαιρινούς μήνες, οπότε προκύπτει και η ανάγκη καθαρισμού κοινοχρήστων χώρων από κλαδιά (κίνδυνος πυρκαγιών)».
3.3.4. Από το πρώτο πιό πάνω «επιχείρημα» προκύπτει ότι, υποτιθεμένου ότι υπάρχουν πραγματικές ανάγκες, αυτές είναι πάγιες και διαρκείς. Διότι οι νέες συμβάσεις προγραμματίζονται να γίνουν σε αντικατάσταση και σε συνέχεια ληγουσών συμβάσεων, έτσι ώστε αποδεικνύεται ότι δεν πρόκειται για περιοδικές-εποχικές ανάγκες, αφού στην υπηρεσία καθαριότητος προγραμματίζεται να υπηρετεί, συνεχώς και αδιαλείπτως, προσωπικό με σύμβαση ορισμένου χρόνου, το ένα σε αντικατάσταση του άλλου.
Περαιτέρω, η λήξη των συμβάσεων διμηνιτών δεν μπορεί να αποτελέσει αιτιολογία για την πρόσληψη οκταμηνιτών, ούτως ή άλλως, αφού, κατά νόμον, άλλες ανάγκες (απρόβλεπτες και επείγουσες) εξυπηρετούν οι μεν και άλλες (προβλέψιμες και όχι επείγουσες) οι δε.
Ακόμη, δεν αναφέρεται από πότε μέχρι πότε ακριβώς προγραμματίζεται να διαρκέσει το οκτάμηνο των νέων προσλήψεων. Η παράλειψη αυτή αποδεικνύει ότι πρόκειται για προσλήψεις που εξυπηρετούν πάγιες και διαρκείς ανάγκες. Διότι αν επρόκειτο για περιοδικές- εποχικές, θα έλεγαν: «Θέλουμε προσωπικό από τότε μέχρι τότε, γιατί αυτή την εποχή του χρόνου το χρειαζόμαστε». Τίποτε τέτοιο δε λένε, παρά, αντίθετα, αφήνουν το χρόνο έναρξης-λήξης του οκταμήνου αόριστο. Αυτό ακριβώς, πέραν του ότι καθιστά την προσβαλλόμενη απόφαση αόριστη καθ’ εαυτήν, σημαίνει και ότι δεν πρόκειται για προσλήψεις εποχικού χαρακτήρα, αλλά για προσλήψεις που τις θέλουν ανεξαρτήτως εποχής.
3.3.5. Το δεύτερο πιο πάνω «επιχείρημα» επ’ ουδενί μπορεί να αποτελέσει αιτιολογία εποχικών προσλήψεων, δεδομένου ότι, σε κάθε περίπτωση, η περισυλλογή-αποκομιδή απορριμμάτων συνιστά πάγια και διαρκή ανάγκη.
3.3.6. Το τρίτο «επιχείρημα» είναι πρόδηλα προσχηματικό, πρώτον διότι το καλοκαίρι τα σκουπίδια λιγοστεύουν, αφού οι περισσότεροι κάτοικοι λείπουν σε θερινές διακοπές, δεύτερον διότι τα όποια κλαδιά από κοινόχρηστους χώρους είναι ελάχιστα, τρίτον διότι τα κλαδέματα των δένδρων των κοινόχρηστων χώρων (αλλά και εν γένει) γίνονται το χειμώνα και τέταρτον διότι το καλοκαίρι δεν διαρκεί οκτώ μήνες.